Bytte og retur/NO
Følg disse fire trinnene:
Trinn 1
For å registrere en retur – logg inn på «Mine sider» og velg «Retur». Merk av hvilket/hvilke produkter du ønsker å returnere og oppgi årsaken. Hvis du har problemer med returprosessen, kan du sende en e-post til warehouse@urbanpioneers.no med samme informasjon. Norsk, svensk og engelsk er aksepterte språk.
Trinn 2
Legg produktet(ene) du ønsker å returnere i originalemballasjen med alle merkelapper festet.
Trinn 3
Bruk den forhåndsbetalte returetiketten og lever pakken til nærmeste Bring/Posten postkontor. Hvis du har mistet etiketten eller ikke mottatt den, send en e-post til warehouse@urbanpioneers.no, så sender vi deg en ny. Norsk, svensk og engelsk er aksepterte språk.
Trinn 4
Hvis du ønsker å returnere og bytte produkt(er), må du legge inn en ny bestilling. Refusjon vil bli behandlet via Klarna.
Har du spørsmål?
Kontakt: warehouse@urbanpioneers.no